Veelgestelde vragen

Bestellen

Hoe plaats ik een bestelling?

Op onze website vindt u het complete assortiment van onze ambachtelijke producten. U zoekt de producten die u wilt bestellen en plaatst deze in uw winkelmandje. Wilt u verder rondkijken in het assortiment? Dat is geen probleem, de producten blijven in uw mandje. Wanneer u de bestelling wilt afronden klikt u op Afrekenen en volgt u de verdere stappen in het bestelproces. Indien nodig, logt u in op uw account. Wanneer u nog niet over een account beschikt kunt u tijdens het bestelproces er gratis een aanmaken.

Waar kan ik mijn geplaatste bestellingen terugvinden?

Wanneer u over een account beschikt en hebt ingelogd, staat aan de rechterzijde in het overzicht Mijn bestellingen. Daar vindt u uw geplaatste bestellingen.

Waarvoor dient een account?

Met een account wordt het bestellen nog eenvoudiger. Bij een bestelling hoeft u niet uw gegevens iedere keer opnieuw in te voeren. U logt in, vult uw winkelwagentje met producten en plaatst vervolgens uw bestelling. Daarnaast beschikt u met een account over een overzicht van uw favoriete producten en staan uw geplaatste bestellingen weergegeven.

Hoe maak ik een account aan?

Om te beschikken over een account dient u zich eenmalig te registreren. Na het invullen van de velden klikt u op Registreer. Ondertussen ontvangt u in uw mailbox een e-mail met een activatielink. Door de instructies in de e-mail te volgen rond u uw aanmelding af.

Ik heb geen activatielink ontvangen. Hoe los ik dit op?

Sorry voor het ongemak! Soms kunnen e-mailprogramma's een e-mail als een ongewenst bericht zien en in de spambox plaatsen. Controleer of de e-mail in deze box terecht is gekomen. Zit daar geen e-mail van ons in? Log opnieuw in op onze website. U krijgt de melding dat uw account nog niet is geactiveerd en ziet de mogelijkheid om de activatielink opnieuw aan te vragen. Krijgt u alsnog geen e-mail met daarin de activatielink? Neem dan contact met ons op via info@vleesboerderijboot.nl. We lossen het zo snel mogelijk voor u op.

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Het kan voorkomen dat u na het plaatsen van uw bestelling vergeten bent een bepaald product te bestellen. Wilt u extra producten aan uw bestelling toevoegen? Neem contact met ons op via telefoonnummer 0111-691361 of het e-mailadres info@vleesboerderijboot.nl.

Zijn er ook andere manieren om een bestelling bij jullie te plaatsen?

Heeft u moeite met bestellen via onze website? U kunt uw bestelling ook via e-mail of telefonisch doorgeven. Wij zijn bereikbaar via telefoonnummer 0111-691361 en het e-mailadres info@vleesboerderijboot.nl.

Betalen

Hoe kan ik betalen?

Bij het afronden van uw bestelling kunt u kiezen voor iDeal of betalen in de winkel.

Er is iets fout gegaan tijdens de betaling. Wat moet ik doen?

Wij helpen je graag persoonlijk verder. Neem contact met ons op via telefoonnummer 0111-691361 of het e-mailadres info@vleesboerderijboot.nl.

Afhalen en bezorgen

Kan ik de bestelling ook laten bezorgen?

Voorlopig is het via de website niet mogelijk de bestelling te laten bezorgen. Wilt u de bestelling toch thuisbezorgd hebben? Neem hiervoor contact op met de winkel!

Wat als er iets mis is met mijn bestelling?

Waar gewerkt wordt gaat wel eens iets mis, helaas kunnen ook wij fouten niet honderd procent voorkomen. Mocht er iets mis zijn met uw bestelling of producten neem dan contact met ons op. Wij zullen het probleem voor u op lossen! U kunt ons bereiken via telefoonnummer 0111-691361 en het e-mailadres info@vleesboerderijboot.nl.

Overig

Ik heb een vraag over of een suggestie voor het assortiment. Hoe kan ik jullie bereiken?

U kunt ons bereiken via telefoonnummer 0111-691361 en het e-mailadres info@vleesboerderijboot.nl.

Andere vraag?

Kunt u het antwoord op uw vraag niet vinden? Neem dan contact op ons op.